Obţineţi nota cu aceste exerciţii zilnice de 5 minute care vă modelează abdomenul

UN CONCEPT la care eram cu totul şi cu totul as la şcoală era arta amânării – şi anume, să nu faci azi o temă pe care o poţi amâna până mâine. Deşi era o strategie surprinzător de eficientă pentru a aborda temele, e fără îndoială un mod groaznic de a-ţi modela corpul. Totuşi am descoperit că după o bătălie crâncenă de 90 de minute cu greutăţile eram adesea prea obosit ca să mai antrenez abdominalii.

Mâine, obişnuiam să-mi spun, o să-i atac când am mai multă energie.

În ciuda acestor intenţii, ca cei care sunt întotdeauna pe punctul de a începe un regim sau de a se lăsa de fumat, e uşor ca o şedinţă de lucru pentru abdominali pierdută să se transforme într-o săptămână, şi apoi o lună. În mod clar, era timpul să-mi regândesc abordarea.

Combinaţi aceste trei exerciţii zilnice scurte dar intense care alternează abdominalii superiori, abdominalii inferiori şi oblicii sub forma unui set de trei (pentru a-i ajuta pe oamenii ca mine să le facă şi să le facă bine).

Şedinţele încep cu mişcarea cea mai dificilă şi avansează spre exerciţii ceva mai puţin solicitante pe măsură ce obosiţi. Executaţi toate cele trei mişcări succesiv fără să vă opriţi, apoi faceţi o pauză de 30-45 de secunde şi repetaţi secvenţa de încă 2-3 ori.

După cum e prezentat aici, puteţi antrena anumite zone în zile diferite, dar ţineţi minte: Deşi exerciţiile pun accent pe anumite regiuni, nu le izolează. Persoanele avansate pot lua prima mişcare din fiecare listă pentru un antrenament complet, dur al secţiunii de mijloc, în timp ce începătorii pot selecta ultimul exerciţiu din fiecare listă pentru a alcătui o şedinţă mai puţin solicitantă pentru toate cele trei zone.

Încetinirea vitezei reprizelor, menţinerea contracţiei maxime şi reducerea timpului de odihnă între seturile de trei exerciţii sunt doar câteva modalităţi de a adăuga intensitate exerciţiilor dumneavoastră.

Întăriţi-vă muşchii abdomenului în doar cinci minute pe zi – acum nu mai aveţi nicio scuză să săriți peste antrenament.

abdominale-ca-tema

abdominali-ca-tema-ii


GHID SUPLIMENTE