Festin în 15 minute.
SFAT RAPID. Ai nevoie de un cartof copt. Coace cartoful din timp în cuptor la 200 de grade circa 30-40 de minute.

DE Jillian Pacheco

Să ai pește la micul dejun înseamnă de obicei să mănânci pește afumat pe o chiflă cu cremă de brânză – gustos, dar este mâncare procesată și nu prea prietenoasă pentru intestine. Începe-ți dimineața cu această mâncare care pune alături proteine și grăsimi sănătoase din somon proaspăt alături de carbohidrați curați și fibre.

OMLETĂ CU MĂRAR, CARTOFI
NECESAR PENTRU O PORȚIE
–  90 g fileu de somon
– 6 linguri de albuș de ou lichid
– ¼ cană cartofi roșii copți, tăiați bucăți
– 4 ardei mici (galben, roșu, portocaliu), tăiați felii
– 4 rămurele de mărar proaspăt, tăiat
– 1 lingură de coriandru proaspăt, tăiat

MOD DE PREPARARE
1. Pune o tigaie mică teflonată pe foc, iar când se încinge pune somonul. Prăjește-l două minute și întoarce-l. Ține-l în tigaie până devine pe de-a-ntregul roz.
2. Încălzește o altă tigaie mică teflonată pe un foc mediu și adaugă albușurile de ouă.
3. Adaugă cartoful, legumele și somonul peste ouă. Amestecă, mărunțind somonul, până ce se prăjesc ouăle.
4. Pune deasupra mărarul, coriandrul, și, dacă se dorește, puțin suc de lămâie.

CALORII 394 PROTEINE 33g CARB. 29g GRĂSIMI 11g


GHID SUPLIMENTE