FESTIN ÎN 15 MINUTE. GĂTEŞTE-ŢI PROTEINELE LA PERFECŢIE!

DE MICHAEL SCHLETTER

Nu fă nicio greşeală: Carnea de vită este o binecuvântare. Trebuie doar să te uiţi la conţinutul de grăsimi ca să-ţi dai seama. Dar aceasta poate fi şi mâncare pentru construcţia muşchilor, în special când este asociată cu ceva fără carbohidraţi, aşa cum facem noi aici. Eliminarea carbohidraţilor dintr-o mâncare cu multe grăsimi poate ajuta la slăbire. Dar gătirea cărnii la nivel mediu de coacere poate fi destul de dificil, în special pe grătar. Frigerea rapidă pe grătar şi apoi coacerea la cuptor este o alternativă excelentă, şi necesită numai câteva minute. Vezi îndrumările pentru metoda noastră.

Ai nevoie de:
– 250 g carne de vită tăiată felii
– 3/4 linguriţă sare
– 3/4 linguriţă piper boabe
– 1½ lingură unt nesărat
– 1 ceapă mică tăiată felii subţiri
– 3 căţei de usturoi zdrobiţi şi tăiaţi
– 3 ceşti anghinare crudă

MOD DE PREPARARE:
1) Preîncălzeşte cuptorul la 260° şi asezonează carnea cu câte ¼ de linguriţă de sare şi piper.
2) Pune o sosieră de mărime medie pe foc iute şi adaugă ½ lingură de unt nesărat. Într-o tigaie mare pusă la un foc scăzut-mediu adaugă untul rămas.
3) Când untul din sosieră începe să fi arbă, pune carnea în el şi lasă-l până se colorează în maron şi se caramelizează. Întoarce-o pentru a se coace şi pe cealaltă parte.
4) Pune tigaia, cu carnea, în cuptor.
5) Pune ceapa şi usturoiul în cealaltă tigaie când untul începe să fi arbă. Ţine-le pe foc 30 de secunde, apoi adaugă anghinarea şi presară restul de sare şi piper. Foloseşte o pereche de cleşti şi toarnă anghinarea peste carne. Amestecă tot timpul în următoarele 10 minute în care carnea se coace.
6) După cele 10 minte, scoate carnea din cuptor şi pune anghinarea pe o farfurie. Se taie carnea felii şi se aşează peste legume, apoi se serveşte.

SFAT RAPID Foloseşte carne şi unt de la vite hrănite cu iarbă, dacă este posibil. Vitele hrănite cu iarbă au mai multă omega-3 în grăsimea lor şi stochează mai puţine toxine.


GHID SUPLIMENTE