Cursul de forţă – JOSH BRYANT

Cursul de forţă – JOSH BRYANT! Pentru JOSH BRYANT, antrenor şi colaborator al revistei M&F, toate câştigurile încep cu forţa.

Cursul de forţă – JOSH BRYANT, de Mark Barroso

Cel mai tânăr sportiv care a reuşit să împingă din culcat 272 de kilograme fără echipament ajutător (în 2003, la vârsta de 22 de ani), Josh Bryant se antrenează conform principiilor powerbuilding-ului: o filosofie care înglobează metodele specifice powerlifting-ului, pentru a dezvolta forţa, iar tehnicile din culturism, pentru a dezvolta masa musculară.

„Nucleul sistemului de antrenament în powerbuilding este reprezentat de folosirea unei greutăţi mari la un exerciţiu de bază, la începutul antrenamentului, după care urmează seturi mai uşoare, care completează antrenamentul,” spune Bryant. „Este o abordare holistică care dezvoltă şi fibrele cu contracţie lentă, şi cele cu contracţie rapidă.”

Arderea grăsimilor

Abordarea lui Bryant pune de asemenea accentul pe arderea grăsimilor, pentru a dezvolta un raport optim între greutatea corporală şi rezultatele la probele de forţă. „O dată pe săptămână mă antrenez cu intervale, timp de 20–30 de minute, înglobând în antrenament trei sau patru probe specifice concursurilor de forţă”, explică Bryant.

Pentru a se asigură că înregistrează progrese de-a lungul întregului an, Bryant face genuflexiuni şi îndreptări grele în fiecare săptămână, concentrânduse asupra tehnicii şi vitezei de execuţie. Află şi tu ce înseamnă un antrenament intens pentru spate, cu programul prezentat aici.


GHID SUPLIMENTE