FOLOSEŞTE MAI PUŢINE REPETĂRI ŞI MAI MULTE SETURI PENTRU A DEVENI MAI PUTERNIC DECÂT AI FOST VREODATĂ

DE DEREK POUNDSTONE

Cei mai mulţi dintre cei care se antrenează nu îşi ating potenţialul în ceea ce priveşte forţa pentru că au un program prea haotic, folosesc un volum prea mare (foarte multe repetări) sau o greutate insuficientă, excluzând astfel şansa de a deveni cu adevărat puternici. Deci, primul pas spre obţinerea unei forţe deosebite este să schimbi modul în care priveşti volumul antrenamentului. În programul de patru săptămâni pe care ţi-l prezint aici, vei folosi greutăţi mai mari şi mai puţine repetări, dar vei face o mulţime de seturi. Cel de-al doilea aspect important al îmbunătăţirii forţei este odihna sufi cientă, ca să te refaci. Cu acest program, vei fi în sală doar trei zile pe săptămână, aşa încât unii împătimiţi ai antrenamentelor vor deveni nerăbdători şi vor avea impresia că nu e destul. Scoate-ţi asta din cap. Pe tot parcursul celor patru săptămâni te vei antrena cu greutăţi care reprezintă 80-100% din greutatea maximă cu care poţi face o repetare (1RM) la cele mai multe exerciţii. Acest sistem de antrenament va fi foarte stresant pentru sistemul tău nervos, aşa că dacă nu acorzi sufi cient timp refacerii, vei ajunge la epuizare în scurt timp, te vei supraantrena şi nu-ţi vei atinge forma maximă. Antrenează-te inteligent şi vei deveni mai puternic.

DESPRE DEREK. Derek Poundstone a câştigat de două ori Arnold Strongman Classic, şi este proprietarul Poundstone Performance din Waterbury, CT. poundstoneperformance.com


GHID SUPLIMENTE