Extensii cu aparatul TRX / Inelele banditului

0

de Joe Wuebben
Antrenament de Gunnar Peterson, CSCS

Poziția inițială similară cu cea de la extensiile cu gantere din culcat

(două mânere atașate la două cabluri fixate deasupra, pe tavan sau pe un suport, asemănătoare celor de la un extensor, dar ceva mai mari – relativ similare cu inelele din gimnastică)

ABORDAREA LUI GUNNAR: “Acest exercițiu implică și mușchi stabilizatori pe care nu i-ai folosi în mod obișnuit la extensiile cu gantere pentru triceps din culcat. Va ajuta, de asemenea, la activarea fibrelor profunde ale tricepsului.”

START: Apucănd mânerele aparatului TRX sau Inelele banditului la o distanță de 45-60 de centimetri de podea, așează-te ca și cum ai face flotări pe podea, menține spatele drept, vârfurile picioarelor pe podea, cu brațele întinse în față.

EXECUȚIE: Flexează-ți coatele (păstrând mișcarea strictă și având grijă să nu le lași să se îndepărteze prea tare de corp) pentru a coborî spre podea, menținând corpul cât de rigid posibil, fără a te mișca într-o parte sau alta. Când capul atinge mâinile, extinde brațele pentru a reveni la poziția de start.

SFATUL LUI GUNNAR: “Încearcă să obții o contracție de vâr la fiecare repetare. La terminarea fiecărei repetări, în poziția de sus, relaxează puțin priza, dar astfel încât să nu-ți periclitezi stabilitatea, și încordează puternic tricepșii, cu coatele blocate.


GHID SUPLIMENTE