Împinge-ți pectoralii la un alt nivel cu acest exercițiu de izolare.

de DAVID SANDLER, MS, CSCS

EXECUȚIE

Aranjează banca la un unghi de 30-45 grade declinat. Ia o pereche de gantere și așează-te pe bancă, cu picioarele fixate sub suporți.

Având ganterele pe coapse, lasă-te încet pe spate, în același timp ridicând brațele până ajungi într-o poziție de extensie completă deasupra pieptului, palmele privindu-se.

Ținând coatele ușor îndoite, inspiră puternic și coboară greutățile lateral într-un arc de cerc larg până ce brațele ajung cu podeaua sau simți o întindere puternică în pectorali.

După o scurtă pauză, inversează mișcarea, expirând pe măsură ce greutățile ajung sus. Încordează tare pectoralii înainte de a face următoarea repetare.

fluturari-cu-ganterele-din-declinat-piept

SFATURI

Coboară ganterele încet și sub control. Nu încerca să le balansezi în partea de jos a mișcării.

În timp ce majoritatea oamenilor sunt în general mai puternici la împinsul din declinat decât la cel din orizontal, fluturările din declinat trebuie făcute cu grijă și, la început, cu gantere mai ușoare.

Ține coatele ușor îndoite și la același unghi pe toată traiectoria mișcării. Îndoirea excesivă a coatelor transformă exercițiul în împins.

Stai așezat între seturi și odihnește-te circa 60 de secunde; sângele poate inunda creierul și amețești.


GHID SUPLIMENTE