Ştim că urăşti genuflexiunile frontale. Bara parcă ar vrea să te sufoce, iar încheieturile sunt prea încleştate ca s-o susţii. Dar dacă ai o bară specială de siguranţă pentru genuflexiuni frontale, vei putea executa acest exerciţiu mult mai confortabil şi eficient.

De Sean Hyson, C.S.C.S.

BARA DE SIGURANŢĂ PENTRU GENUFLEXIUNI

CE ESTE? Bara specială de siguranţă pentru genuflexiuni are mijlocul învelit în căptuşeală şi două mânere perpendiculare pe bară. Este făcută să o ţii la baza gâtului, cu mânerele îndreptate înainte – dar dacă o întorci astfel încât mânerele să fie îndreptate spre spate, ai un aparat pentru genuflexiuni frontale care îţi menajează umerii şi îţi oferă o priză mai bună. Mod de folosire. Ţine bara ca şi cum ai ţine o bară obişnuită pentru genuflexiuni, cu braţele încrucişate deasupra ei. Ar trebui să fie cam doi centimetri şi jumătate între gât şi căptuşeala de pe bară, lucru care îţi va permite să respiri mai uşor. Când execuţi genuflexiunea, vei descoperi că e mai simplu să-ţi ţii corpul drept.

SFAT RAPID! Genuflexiunile frontale lucrează mai bine cvadricepşii comparativ cu genuflexiunile clasice, fără a forţa spatele inferior.


GHID SUPLIMENTE