PENTRU A INTENSIFICA EFECTELE CELOR 4 SĂPTĂMÂNI DE ANTRENAMENT ŞI DIETĂ, ÎNCEARCĂ ACESTE SUPLIMENTE. COMBINÂND ACESTE CINCI INGREDIENTE, VEI MĂRI GRADUL DE ARDERE A GRĂSIMII CORPORALE

de JIM STOPPANI, PhD, și JOE WUEBBEN

CAFEINA
Din fericire, unul dintre cele mai bune ingrediente pentru diete de definire de pe piaţă este, de asemenea, şi foarte uşor de procurat. În termeni de ardere a grăsimii, cafeina acţionează prin combinarea cu celulele grase şi îmbunătăţirea lipolizei, proces prin care grăsimea părăseşte celula pentru a ajunge în ţesuturi, cum ar fi ţesutul muscular, unde este arsă pentru energie. De asemenea, cafeina ajută aceste celule să nu mai depună direct grăsimea.

În timp ce băutul cafelei este metoda folosită de cei mai mulţi oameni pentru a-şi lua porţia de cafeină, îţi sugerăm să rămâi fidel administrării cafeinei sub formă de tablete; astfel e mai uşor să controlezi dozajul, iar un flacon cu tablete de cofeină este foarte ieftin. Ne pare rău, Starbucks.

Doza pentru a declanşa atacul împotriva grăsimii: ia 200 – 400 mg dimineaţa şi cu aproximativ o oră înainte de antrenament. Ia în considerare administrarea unei a treia porţii după-amiaza.

CEAIUL VERDE
Ceaiul verde devine din ce în ce mai popular, şi pe bună dreptate. Conţine componente numite catechine. În special una dintre acestea, epigallocatechin gallatul (EGCG) poate inhiba enzima care descompune norepinefrina, neurotransmiţătorul implicat în regularizarea ratei metabolice şi în arderea grăsimilor.

Blocând descompunerea norepinefrinei, îţi poţi menţine rata metabolică ridicată şi poţi activa arderea grăsimilor un timp mai îndelungat, în special când este folosită şi cafeina pentru a elibera grăsimea din celulele grase.

Doza pentru a declanşa atacul împotriva grăsimii: ia 500 – 1.000 mg de extract de ceai verde (standardizat pentru conţinutul în EGCG) dimineaţa şi cu aproximativ o oră înainte de antrenament.

În zilele de pauză, ia cea de-a doua doză după-amiaza.
Ia în considerare administrarea unei a treia doze mai târziu în cursul zilei.

SINEFRINA
Structura acestui supliment pe bază de plante e similară celei a neurotransmiţătorului numit epinefrină, şi s-a demonstrat că măreşte rata metabolică şi scade pofta de mâncare, în timp ce încurajează celulele grase să elimine o cantitate mai mare de grăsime pentru a fi arsă.

Uneori, aceste celule enervante de grăsime au nevoie doar de un mic ghiont, sau, în cazul sinefrinei, de un şut puternic în spate.

Doza pentru a declanşa atacul împotriva grăsimii: ia 200 – 600 mg de citrus aurantium, standardizat pentru 5 – 20 mg de sinefrină, de 2 – 3 ori pe zi, înainte de mese.

CARNITINA
Acesta este un susţinător esenţial al arderii grăsimilor, în special dacă aportul de carbohidraţi este scăzut. O substanţă asemănătoare din punct de vedere chimic cu aminoacizii şi vitaminele, carnitina are un rol critic în transportul grăsimilor spre mitocondriile celulelor, unde sunt arse pentru energie.

Carnitina este, de asemenea, şi un bun jucător în echipă. Luată împreună cu cafeina şi sinefrina duce la creşterea cantităţii de grăsime care este arsă.

Doza pentru a declanşa atacul împotriva grăsimii: ia 1 – 3 grame, sub formă de L-carnitine, acetyl-L-carnitine, L-carnitine L-tartrate sau propionyl-L-carnitine la micul dejun, înainte şi după antrenament, şi la ultima masă a zilei.

ULEIUL DE PEŞTE
Să lupţi împotriva focului cu foc poate să nu fie aşa de înţelept, dar a lupta împotriva grăsimii cu grăsime are în mod sigur efectul scontat. Uleiul de peşte asigură acizii graşi esenţiali omega-3, acizii eicosapentaenoic şi docosahexaenoic.

Aceştia măresc arderea grăsimilor prin conversia lor în prostaglandine, substanţe asemănătoare hormonilor care contribuie la procesul de generare a căldurii corporale prin creşterea ratei metabolice.

Cercetările au confirmat, de asemenea, că acizii graşi omega – 3 împiedică depunerea grăsimilor din alimentaţie sub forma grăsimii corporale.

Doza pentru a declanşa atacul împotriva grăsimii:
ia 1 – 3 grame pe zi la 2 – 3 mese de-a lungul zilei.

PRODUSE RECOMANDATE

NOS-X 10 – Fiecare culturist doreste sa-si pompeze muschii in timpul antrenamentului si sa-i simta umflati si dupa aceea. Pentru a obtine aceasta pompare, muschii trebuie sa fie antrenati si umpluti cu oxid nitric. Abrevierea pentru oxidul nitric este NO.

Speed Booster Tablete – Weider Speed Booster – Energie rapidă pentru antrenamente intense. Speedbooster este o combinație de 30% cafeină cu efect imediat și 70% extract de guarană cu eliberare lentă.

Speed Booster Plus II – Produs energizant sub formă de fiole buvabile care oferă un flux constant de energie pe termen lung și o puternică senzație de pompare. Conține extract de guarana, L-arginină, L-ornitină, L-metionină, L-citrulină și taurină.

Red Thermo Caps – Supliment nutritiv complex recomandat pentru stimularea metabolismului energetic și pentru slăbire.

WEIDER Omega 3 – Supliment alimentar cu acizi grași Omega 3 necesari sanatății inimii.

VEZI și CUM SĂ MĂNÂNCI DIN TOATE! CICLIZARE ȘI PLAN DE DEFINIRE.


GHID SUPLIMENTE